fredag 14. oktober 2011

Sko fra SpringCourt og Aldo

Yes; jeg har MANGE sko! En av mine favoritter for tiden er skoene fra SpringCourt. Er heldig å ha et par i congac og et par mørkeblå i garderoben allerede.



Hilde på butikken Carma i Trondheim frister oss til stadighet med nye ting, blant annet disse som jeg hadde såååååå lyst på:



Men man må av og til bruke litt fornuft og ikke kjøpe ALT som er fint =) Så da ble jeg veldig glad når min søster ringte fra Oslo og sa at vi kunne få skoene under til 400,- på Aldo (nesten 1/5 del av prisen). Er ikke SpringCourt sine, men duger veldig!

2 kommentarer:

  1. Å, de skoene var helt min smak ;)
    Knall fine!
    Den lille vasen er kjøpt hos Søstrene Grene i Stavanger.
    Den store vasen kjøpte jeg på House of Oslo i butikken People & Design.
    Du må få deg følgerliste hvis du vil ha... jeg følger deg gjerne videre jeg!
    GOD HELG.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Det er mye å finne utav her inne=) SÅ mye å lære! Jeg innbilte meg at man svarte på kommentarene inne på min profil el, så derfor sent svar her. Beklager! Kjekt dersom du vil følge meg, jeg har fulgt deg lenge og syns du er utrolig kreativ=) Ønsker deg en lovely uke!

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥