lørdag 19. november 2011

Lys toscana blir

endelig lys antikk!
 Da vi flyttet inn for 7 år siden,
tenkte vi at det måtte være en litt varmere
farge på soverommene.
Jeg har vel angret siden dagen det ble malt!

Nå blir det samme farge i hele huset.
Noen synes kanskje det er litt kjedelig....
men vi liker det slik =)
Taket er lassert. Det er først malt hvitt,
så tørket vi av mye av malingen.
Dermed er det lyst uten at det er helt hvitt


Prinsessas rom er allerede malt,
så nå er vi (eller jeg) igang med det som skal bli
lille prinsens rom.
Kanskje vi etter hvert får sove en hel natt uten å måtte stå opp....
Håpe håpe =)

Ha en deilig lørdag!

Heng på giveawayen min viss du vil =)

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar i bloggen min! Fikk også tips om silikonformer på kurs hos Manuela :) Kjekt! Ha en fortsatt herlig helg!! Klem

    SvarSlett
  2. Fargen så flott ut! Synes absolutt ikke det er kjedelig med samme farge i hele huset (det har vi også, bortsett fra tre vegger, en i stua og en på hver av barnas rom). Jeg liker det!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar=) Nå var vi ferdige med 2 av 3 rom. Så nå kan lille prinsen snart flytte inn på eget rom. Ha en deilig uke =)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥