mandag 19. desember 2011

Litt jul

har kommet inn i stua.
Eller litt rødt heter det.
Du finner ALDRI noe rødt i dette huset ellers i året.
Da heller rosa
Men disse søte soppene sammen med mye
natur på et fat fra Alessi
er nå på bordet i stuen

Et skikkelig smalt hus fra Walther har også sneket seg med

En telysholder i betong (selvfølgelig) etter inspirasjon fra Mrs-Hardy

Lerkekvisten var dekorasjon på jobbens julebord,
så den spurte jeg fint om å få ta med hjem =)

Har sett flere som har disse Alessifatene.
Kan jeg spørre hva dere bruker for å få bort flekker,
eller rettere sagt få dem helt blanke?
Og hvordan få bort Alessiklistermerke som er festet midt på fatet.
Sitter som en kule!

Da er vi i inspurtsuken!
KOS DERE

Og forresten; tusen takk for god-bedring-meldinger igår!
Gjengen er mer oppegående idag; heldigvis

2 kommentarer:

  1. Hei søte deg!
    Så utrolig koselig du har gjort det på fatet! Lekker smekker!

    Ønsker deg en fabelaktig uke, jeg håper du får tid til å kose og nyte. Jeg skal bare jobbe til og med onsdag og da er det friii! JUBI!

    Vi blogges, kjære!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, hei!
    Har du glemt at du har vunnet? ;-) Hvis du vil ha premien så send meg adressen din på mail - labellavita@hotmail.no

    Klem Ellen

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥