fredag 23. desember 2011

Treet før treet

Sykdom har enda en gang inntatt vårt hus.
Eller det er lille Magnus som får sin 9.-10. tann,
og det medfører høy feber,slim i halsen og masse snue.
Så har gått med hgam på armen de siste dagene.
Men nå lesere,
nå er vi nærme! 
Kun en dag igjen!
Her er mitt lille minijuletre,
som jeg tør påstå er x-antall ganger finere
enn det store vi har fått i hus i år 
Vasen det står i er kjøpt hos Bohemia 
Pynten er laget av Silkis leire kjøpt på Panduro.
Den skal ikke stekes,kun lufttørkes.
Superlett å jobbe med 
Tusen takk for koselige kommentarer,
selv i mitt bloggfravær!

Husk på L-O-V-E 'en i jula.
Det er mange som trenger din kjærlighet

4 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Ønsker god bedring med lillegutt! Tenner kan være smertfullt!
    Ønsker deg og fine en riktig god og fredfull jul!
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  2. Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :)Pakken din kom her om dagen! Tusen tusen takk! Vakkert kort og nydelig innpakning! Du er bare herlig :)

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    SvarSlett
  3. Ai ai, god betring til mini'en! Det er ikkje greit med desse tennene som sprenger seg vei. No tutler me rundt her med siste finpuss, rolig og stille. Kjenner korleis julestemninga legg seg som balsam på rygg og nakkemusklar og krøllar munnvikane fint oppover :)

    Største juleklemmen!

    SvarSlett
  4. God bedring til magnus!
    håper han blir raskt frisk!

    Er så glad for å ha blitt kjent med deg!
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Håper dere får gode juledager!
    Juleklem Tonje

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥