mandag 23. januar 2012

Den perfekte søndag

eller den starte jo forferdelig tidlig.
Prinsen i huset var klar for lek kl 06.35.
Men vi fikk mye utav den deilige dagen!

Men den yngste sov fikk prinsessa og jeg bakt kanel i sving,
og hun og faren fikk tatt seg en tur ut i det deilige været

Da de kom hjem (med en stubbe) ventet varme boller og kakao

Heklingen er hard for fingrene så det må avlastes med litt strikking.
Boka "Myk start" har utrolig mange fine og superenkle oppskrifter
som er glimrende til å strikke til sine egne unger eller som barselgaver.

Da lillegutt våknet gikk turen til Hommersåk og noen venner med magisk utsikt.
Her ble det middag i bålpanna og MANGE turer med akrebrettet

Kan man ønske seg mer


3 kommentarer:

  1. Høres ut til å ha vært en perfekt søndag hos deg!! De kanelsvingene så lekre ut mmm!!
    Ønsker det en like flott uke!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en veldig bra søndag. Selv om den startet veeeldig tidlig da. :)
    Fristende bakverk du har laget!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Og så flott blogg du også har, jeg tror ikke jeg har vært innom her før?

    Det høres ut som en kjempeflott søndag. Selv sysler jeg også med tanken på å bake kanelboller. Frysen er nemlig så og si tom for gjærbakst. Og det er alltid så kos å ha litt på lur. :)

    Ønsker deg en flott uke!

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥