torsdag 26. januar 2012

tulipan torsdag

det er mange blomster som florerer ute i denne "verden"
men en av mine favoritter er like vel tulipanen.
Ofte kjøper jeg med meg et par bunter dersom jeg er på Ikea.
De står så fint og så lenge.
Og så er fargeutvalget supert 
Ikke kan jeg blomster.
Så de varer det de varer
eller retter sagt
lever så lenge de lever

 Lykten fra Kremmerhuset har blitt flittig brukt siden like over nyttår.
Lyset er utrolig fint i den

Gjør det beste utav dagen din!

Imorgen går turen til Oslo og Disney on Ice.
Gjett om prinsessa gleder seg

(takk for SÅ positiv respons på mitt lille tips=)

4 kommentarer:

  1. Tulipaner er vakkert!

    er du i Oslo er du velkommen til å stikke innom Eva Solo sitt showroom og skravle med meg!

    Den lykta har jeg og! ME LOVE!

    Fineste torsdagskvelden til deg :) Jeg sniker meg til en liten pause på jobb for å lese blogger faktisk. hihi!

    klemklem

    SvarSlett
  2. Tulipaner er jeg veldig glad i, liker dem mest i knopp. Men dessverre får jeg dem aldri til...tror det har med temperatur her hjemme;)

    SvarSlett
  3. Tulipaner blir alltid med meg også hjem fra ikea:),
    jeg setter de i kjøla om natten,da holder de seg mye lenger:).
    Bakstykke på putene er bomullslerret i natur kjøpt hos stoff og stil.
    Klem

    SvarSlett
  4. Den der lykta frister :-) Tror jeg må rusle ned til byen i morgen...hmm...

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥