tirsdag 14. februar 2012

-Heller høgturbo

enn lågkarbo-
kunne vi lese i Stavanger Aftenblad for en tid tilbake.
Utrolig bra og artig skrevet!

Når man er en familie så er det viktig at alle sammen får i
seg de næringsstoffer som trengs.
Så her i huset kjøres vanlig norsk kosthold.

Men, eg e ei skjevejenta.
Liker ikke særlig godt måltidet middag og kunne spist brød til hvert eneste måltid.
Så litt variasjon (les:litt mindre brød) har jeg forsøkt meg på, og det må jo sies å være litt enklere nå
når jeg er hjemme i permisjon.
Smoothies lager jeg mye av!
Blander frosne og ferske bær,
sammen med
litt juice og litt mer yoghurt naturell.
Slenger også oppi ett egg dersom det skal være litt mer mettende

Lappene er også deilige!
Oppskrift på disse finner du inne på denne bloggen

ALT blir mye morsommere og bedre med et festlig sugerør!

Mandag er min yogadag.
Aldeles nydelig å spise dette når man da kommer hjem

7 kommentarer:

  1. Så herlig!! Skulle ønske bildene dine
    var litt større... ( du får unnskylde ærligheten...)
    Da hadde fristelsen av
    det du presenterer også vært større =)

    Ser du har lagt deg til som følger hos
    meg, så da er superkoselig å titte
    innom deg!

    Finfin valentinsdag til deg.
    Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du er ærlig!!!! Vet du; jeg hadde rett og slett glemt å lage dem større. Har nemlig akkurat lært hvordan man gjør det =) Igjen; takk =)

      Slett
  2. Så bra!! Når bildene er store får man et bedre
    inntrykk av det man presenterer. Ikke meningen
    å være frekk...

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Har du forresten en mailadresse jeg kan nå deg på?
    Ikke nødvendig å dele alt på bloggen? =)

    SvarSlett
  5. Smoothie er heilt toppers! Så friskt og godt :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  6. Ekte husmannskost regjerer her i heimen også!
    Og masse smoothie - en sikker vinner :)
    Og du, sorry igjen for at jeg var så fjern på butikken... Laaangt borte...
    Sees, plutselig ;)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥