lørdag 17. mars 2012

[fabelaktig grovbrød]

På bloggtreffet hos Dagdrømmeren
hadde vi alle med noe mat hver.
Eller noe mat.....
Det var mye mat

Jeg hadde bla. med et grovbrød som
er en stor favoritt hjemme hos oss.
Jeg la også ved oppskriften på brødet,
slik at de som ønsket kunne ta den med seg 



I fare for å gjenta meg selv, og veldig mange andre,
så var denne kvelden
fabelaktig

Noen har lagt ut bilder allerede.
Du kan titte innom;
og
har utrolig flotte bilder av goodiebagene vi var SÅ heldige å få

Med ønsker om en fortsatt fredelig helg

16 kommentarer:

  1. Mm, så godt! Denne oppskriften skal jeg prøve til uka! :) Høres ut som dere hadde en virkelig fabelaktig kveld :)
    Du er hjertelig velkommen innom meg hvis du vil, har forresten en fin give away gående, kanskje du vil delta? ;)
    Ha en finfin lørdag!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Snakk om flaks. I skrivende stund baker jeg brødene dine og jeg var innom deg å lette etter oppskrift...måtte sjekke hvor i ovnen brødene skulle stå...jeg har satt mine i midten og de ser knall bra ut. Gleder meg til kveldsmat og frokost og lunsj mmmmmm.....var forresten utrolig kjekt på bloggtreff :)Dette må vi gjøre igjen :) Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var litt festlig!
      Du jeg pleier steke de på nederste rille,
      men sikkert ikke noe problem uansett. Kan legge et stekepapir over dersom det blir litt for brunt før tiden =)

      Slett
  3. Jeg kan tenke meg at det var en super kveld ja :) Ikke vanskelig å se!
    Så fin idé med brød og oppskrift! Dette må bakes snart, så deilig med hjemmebakt! Sitter å skriver ned oppskriften på gode frokostbrød vi hadde til frokosten i dag , kommer snart inne hos meg;)
    Ha en fin-fin lørdagskveld!!
    Klem fra meg !

    SvarSlett
  4. Takk for oppskrift, må prøves en dag.
    Nydelige bilder av det, ser veldig godt ut.
    Så kjekt med oppskriftene til å ta med seg.

    Fin lørdagskveld til deg!
    - AC

    Ps. Du vet du har ordbekreftelse?

    SvarSlett
    Svar
    1. TAkk for at du sier ifra!
      JEg har aldri skrudd den der på.
      Men av og til så har jeg den, og av og til så er den borte....
      Helt ærlig så forstår jeg ingenting

      Slett
  5. Jeg er lei av både kjøpebrød og mine egne oppskrifter på brød for tiden, så dette skal jeg absolutt prøve, - i morgen. Det ser nydelig ut. :))
    Det var også en veldig god ide og dekorativt å legge ved brødoppskriften på treffet.

    Jeg ønsker deg en fin og avslappende lørdagskveld!

    SvarSlett
  6. Heisann og takk for sist! Ja for en kveld! jeg er målløs!!! En glimrende søt ide å lage til de små lappene med oppskrift!!!

    Det var veldig koselig å treffe deg!
    Fortsatt god helg:)

    Klem Anne Marie:)

    SvarSlett
  7. Glemte faktisk å ta med meg en slik lapp ,så bra du la ut oppskriften :)
    Den skal jeg teste ut :)
    Har bakt brød i dag, men mine er så absolutt ikke like spennende, enormt grå og kjedelig i forhold!
    Koselig å hile på deg på torsdag, en skikkelig sprudlende og kule dame :)
    Ha en fin fin avslutning på helgen!
    Stor klem fra Ella

    SvarSlett
  8. Mmm, de så gode ut:)
    Har sett noen bilder fra treffet, og det så ut som det var nok god mat ja:)

    Ha en fin fin kveld;)

    SvarSlett
  9. Lagde disse brødene i dag, TUSEN takk for oppskriften, nydelige:-))
    Anbefales!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! Jeg liker det også veldig godt.
      Favoritten må være med nugatti eller kaviar og ost på

      Slett
  10. Nume num for et brød:),supersmart at du la ved oppskriften:).
    Takk for sist:), eg ler ennå eg;), trudde eg hadde en sjangs til på det loddet, hihi.

    Kjempekjekt å hilsa på deg, du er utrolig lett å snakke med, gleder meg stort til neste gang:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  11. Grovbrødet var nydelig! Har tatt vare på oppskriften:) En dag må jeg prøve ut den :)
    Tusen takk for en fin kveld på torsdagen! En drømmeaften, og nesten julaften for oss bloggere :) Veldig kjekt å treffe deg!
    Tusen hjertelig takk for de flotte vasene også. Nydelige!
    God klem og fin søndagskveld til deg
    Tonje

    SvarSlett
  12. Heisan og takk for sist!!
    Vet du - dette brødet var bare knallgodt!!
    SÅ bra at du la oppskriftene ved siden - skal jammen lage dem jeg også!!
    Takk!!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥