mandag 26. mars 2012

noe helt annet...

idag får interiør være interiør

for;
livet er mye morsommere for den som er glad i fotball


Ja vi er litt galne,
men det er deilig å være lyseblå!
Martine (4år) sier; jeg kjenner to på Sandnes Ulf jeg. Kamal og Andreas!
Dagen har vi sett frem til lenge
Stadion er utsolgt
Hvor i all verden skal alle 5000 parkere...
Rådhuset flagger med lyseblått
Hele Langgata er farget lyseblå
Vi flagger med lyseblått

Kl 19 på Sandnes Stadion
(evt på Tv2 Zebra)

Sandnes Ulf - Viking

4 kommentarer:

  1. Ja, dagen i dag er fotballens dag her i Sandnes ;)
    Jeg har hengt ut både mørkeblått og lyseblått flagg!
    Svikter ingen og måtte det beste laget vinne...
    Ser deg kanskje på kampen da -vi har gang avstand, så skal ikke ta parkeringsplassen fra deg ;)
    FOTBALL er GØY!!!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. HERLIG ;) !!
    Lykke til og kos deg med kamp!

    Ballen er rund og "foppall" er gøy - klem !

    SvarSlett
  3. Uhuuu, lokaloppgjør!!
    Så gøy:)
    Lykke til!!

    SvarSlett
  4. Pakken fra dere dukket opp i dag! Jeg har ikke ord, tusen tusen takk! Det var helt, helt unødvendig, men jeg ble såå glad! Hurra!
    Så snille og gode dere er mot meg.

    Hihi fotballentusiasten ;)

    Fin ukesstart!
    klemklem

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥