søndag 29. april 2012

Endelig Fiducia

For en fantastisk deilig søndag!
Det å våkne opp til dette været er livet

Ser gjennom alle de flotte innslagene fra Ølen Møbel og
merker at jeg angrer på at jeg ikke ble med....
Neste gang.... =)

Men idag bilde av min nye favoritt
Da jeg var i København i påsken hadde jeg en plan om å kjøpe denne skjønnheten med meg hjem.
Og da jeg sto inne på Bahne på Fisketorvet og den var på tilbud til 699DKK
var det bare å finne frem bankkortet

Programmet for denne fantstiske søndagen er bilder av barna i studio,
og etterpå skal vi se på Norgescupen i terrengsykling på Bogafjell.
(Sjekk ut Bogafjellsykkelklubb for info og program)
MacMatre du har vel VIP plass til dette rittet =)

ENJOY


6 kommentarer:

  1. Den vasen er såå fin!

    Finfin søndag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Den er så nydelig, kjempelyst på selv - men lommeboken strekker ikke helt til. Heldig du som fikk den på tilbud :)

    SvarSlett
  3. Å den har jeg så lyst på!!
    Heldig du så fikk den på tilbud :-)
    Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  4. Det er så kjekt når ein endelig får i hus noko ein har gleda seg til lenge :) Gratulerer med ny Fiducia! Me sakna deg i går da, det var så kjekt. Eg fekk snopa meg ein ny lampe til å ha over spisebordet og gleder meg veldig til å få den på plass. Men no blei nettopp Brann grusa av Vålerenga, så eg skal i alle fall ikkje spør Herr Fryd i dag...

    Ha ein deilig søndagskveld!

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Fineste fineste vasen, står på min ønskeliste også:-)
    Flott søndagskveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  6. Det var godpris!
    Fiiineste vasen.

    Håper fotoshooten gikk bra!
    Og ja, orkesterplass fra godstolen ut på sporty syklister :)
    Vi har kjøpt sykkelsete til A i helga og svettet oppover Melsheia og omegn i dag, SÅ fantastisk!

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥