fredag 16. november 2012

DIY-cinnamon ★

kreative tider
det er deilig

Stjerner finner man i vårt hus hele året,
men kanskje litt ekstra nå når vi nærmer oss jul
Disse lukter deilig også
Denne har jeg lagt med helt enkle ting 
Lange kanelstenger fra Søstrene Grene
Malersnor kjøpt i Farsund 
Det er denne friske neonrosa som inspirerer for tiden, 
og det er jeg definitivt ikke alene om 
Noen stjerner skal jeg ha selv,
mens andre skal selges på en julemesse senere i november.
Da det ikke er like naturlig for alle å dra en stjerne med neonrosa
nylontråd inn i huset rundt juletider, har jeg selvfølgelig også
laget noen med vanlig hyssing

Da er vi over halvveis!
Siste rest på november er igang


6 kommentarer:

  1. Genialt, kanelstenger... Eg elsker duften av dei :) Takk for tips, Kristina! Då går turen til Søstrene Grene i morgon.

    SvarSlett
  2. Så flink og kreativ du er! Ha ei strålande helg søte du!

    SvarSlett
  3. Hei:) takk for at du deler dine kreatvie ideer:)fin stjerne&kanel lukter jo så godt:)Er også glad i neonrosa for tiden:)

    Klem Kine:)

    SvarSlett
  4. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Digger den neonrosa touchen!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Så smart å lage stjerner med kanelstenger!!
    Å med den neonrosa tråden!!!! Knallstilig!
    Hadde helt klart kjøpt den med neonrosa hehe.
    Så koselig med julemesse og da!

    Fin fin søndag til deg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. Kjempeflott stjerne og superfint tips! :-) hvor er lysestaken og den søte skålen fra ?
    Hørtes kjempekoselig ut med julemesse.
    Ha en fin tirsdag!
    -B-

    SvarSlett

Jeg setter umåtelig stor pris på hver ENESTE kommentar ♥